آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

بازداشت عوامل انتشار عکس بی حجاب زهرا رهنورد همسر میرحسین

دهها عکس از زهرا رهنورد و دیگر عکس های خانوادگی میرحسین موسوی در قبل از انقلاب و هنگام تحصیل در خارج از کشور در این چاپخانه کشف و ضبط شد. قرار بود این تصاویر در سطح گسترده در کشور بصورت CD توزیع شود.

دیروز یک نهاد امنیتی موفق شد با دستگیری یک گروه در چاپخانه‌ای در مجموعه‌ای در مجاورت پل رومی این اقدام غیراخلاقی را کشف و خنثی کرده و کلیه عوامل انتشار عکس بی‌حجاب زهرا رهنورد را دستگیر کند. گفته می‌شود دهها عکس از زهرا رهنورد و دیگر عکس های خانوادگی میرحسین در قبل از انقلاب و هنگام تحصیل در خارج از کشور در این چاپخانه کشف و ضبط شده است. این گروه تلاش داشتند در گام اول عکس های بی‌حجاب و قبل از انقلابی زهرا رهنورد همسر میرحسین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را منتشر و در گام دوم این تصاویر را در سطح گسترده بصورت CD توزیع نمایند. گفتنی است اعضای کمیته X با انتشار این عکس ها دو هدف را دنبال می کردند. از یک سو جلب نظر و جذب آرای اقشار کم توجه به حجاب اسلامی و از سوی دیگر ضربه زدن به رقیب و تخریب وی و حامیانش به اتهام ورود به حوزه خصوصی افراد در این سناریو لحاظ شده است.

شایان ذکر است که به زودی نهادهای مسئول بامعرفی این افراد به مردم، پرده از نقشه افراطیون اصلاح طلب در تفرقه افکنی هر چه بیشتر میان افراد جامعه و طرافداران نامزدها خواهد برداشت.
نظرات 1 + ارسال نظر
حسین جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

این معنا کردنش امامت حضرت علی(ع) و امام حسین (ع) وامام زمان (عج) را رد کرد
قربانی کردن منافع و مصالح کشور برای توجیه شکست در انتخابات قابل بخشش نیست
خوب البته قابل درک است کسانی که دست دادن با زن نا محرم را فرهنگ بالا بدانند؛ آتش زدن مساجد را هم یک کار موثر برای رسیدن به اصطلاح آزادی بدانند...بعضی دروغگویان آنقدر به آقای دکتر احمدی نژاد نسبت دروغ دادند تا خودشان رسوا شدند ...بعضی صلاح طلبان(اشراف و غارتگران بیت المال) زمانیکه خودشان رای می آوردند می گفتند انتخابات ایران سالم ترین انتخابات دنیاست و در هر کشوری شورایی مثل شورای نگهبان ایران هست اما زمانیکه اصولگرایان و پیروان اسلام ناب محمدی رای می آورند می گویند تقلب شده ...کجا ماند شعار قانونمداری شما؟چه زود شعار قانونگرایی شما یادتان رفت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد