آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

کروبی: چنان ‌موشکی می‌زنم که همه جا ویران‌ شود

کروبی:چنان‌موشکی می‌زنم که همه جا ویران‌شود

مهدی کروبی نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات توصیه کرد که خود و روزنانه اش را به لجن نکشد و گفت: اگر دروغ پردازی ها و شایعه پراکنی ها در خصوص کناره گیری من از عرصه انتخابات ادامه پیدا کند، چنان موشکی می زنم که همه جا را ویران کند.

به گزارش ایرنا، کروبی شب گذشته در جمع حامیان خود در سالن شهدای هفتم تیر با اشاره به اینکه این روزها شایعات و دروغ های زیادی در خصوص کناره گیری من مطرح می شود، افزود: این احمقانه ترین و کودکانه ترین روشی است که در این شرایط از سوی شایعه پردازان استفاده می شود.

وی تاکید کرد: کناره گیری هر یک از چهار داوطلب ضربه به انتخابات .

این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من از ستاد " موسوی" هم می خواهم درباره یک سلسله شایعاتی که منتشر می شود و من انتظار آن را نداشته ام، مواظبت و مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه دو چهره دیگر انتخابات از نیروهای شریف و عزیز برای ما هستند، گفت: ما انتظار نداریم که به نام ستاد "موسوی" علیه دیگران شایعه پراکنی کنند که فلانی(کروبی) می خواهد کناره گیری کند.

کروبی با بیان اینکه مطمئن باشید هر یک از چهار داوطلب تا پایان در صحنه حضور دارند، افزود: این شایعات خیانت است .

دبیرکل حزب اعتماد ملی در ادامه یادآور شد: اگر دو چهره دیگر انتخابات دهم ( رضایی و موسوی) هم کناره گیری کنند، هم به من و هم به اصلاحات آسیب می رسد.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسوولان اجرایی ستادهای انتخابات کشور و استان‌ها باید تمهیداتی فراهم کنند تا نمایندگان ما در همه شعب اخذ رای حضور داشته باشند.

دبیر کل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اینکه شنیده ایم که تعداد صندوق های سیار نیز رقم بالایی است، افزود: تعداد صندوق های سیار باید محدود و معقول باشد.

به گفته وی، اگر هیچ تخلفی در این انتخابات نباشد، از هر کسی که رییس جمهور شود حمایت می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چاپ مطلبی در خصوص کناره گیری اش از انتخابات در روزنامه اطلاعات تاکید کرد: آقای "دعایی" از دوستان خوب من و از فرزندان انقلاب است اما آدمی احساسی می باشد بنابراین توصیه می کنم احساسات بی منطق را کنار بگذارد.

کروبی دعایی را خطاب قرار داد و گفت که روزنامه‌ات را به لجن نکش و این کارها را نکن و ضمن تکذیب شایعه کناره گیری کروبی از انتخابات، از او عذرخواهی کن.

وی به طرفداران خود گفت: مطمئن باشید تا لحظه آخر در صحنه انتخابات خواهم بود.

نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری یادآور شد: حضور گسترده مردم در عرصه بزرگترین نعمت برای فرزندان امام و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه اصل حضور گسترده در انتخابات هدف ماست و گستردگی شرکت مردم نویدی از پشتوانه مردمی و قدرت نظام است، اظهار داشت: من به عنوان یک مدیر سابقه دار همواره حضور گسترده مردم را در این دوره از انتخابات پیش بینی کرده ام.

دبیرکل حزب اعتماد ملی اعلام کرد: حضور پرشور، فعالیت های خودسر را خنثی می کند و غیبت مردم در انتخابات زمینه سوء استفاده دشمن را در مواقع حساس فراهم می کند.
کروبی به همه طرفداران و هواداران خود توصیه کرد، از فرصت باقیمانده تا پایان زمان تبلیغات آخرین توان خود را برای دعوت مردم به مشارکت گسترده در انتخابات استفاده کنند.

این نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه انتخابات این دوره با انتخابات ادوار گذشته ریاست جمهوری تفاوت دارد، گفت: روسای جمهور انتخابات گذشته برای دوره دوم خود رقیب جدی نداشتند و برنده انتخابات از قبل مشخص بود ولی حساب این دوره با ادوار گذشته کاملا متفاوت است چون رقبا، افرادی مطرح و باسابقه مدیریتی و درخشان در انقلاب هستند.

وی یادآور شد: اصل انتخابات باید هم طور باشد تا همگان بتوانند در این عرصه مهم حضور گسترده داشته باشند.
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: می گویند کروبی را آدم های مختلفی تایید کرده اند ولی من معتقدم که برای امام جمعه شدن یا جمع آوری وجوهات که انتخاب نمی شوم بلکه می خواهم با تایید مردم رییس جمهور برگزیده مردم باشم.

کروبی با بیان اینکه کسی که نمی خواهد در این عرصه دخترش را به من بدهد، خاطر نشان کرد: اقوام مختلف از جمله زرتشتیان، یهودیان، کلیمیان، ملی مذهبی ها، دراویش و دگر اندیشان می خواهند مدیر اجرایی کشور انتخاب کنند.

نظرات کاربران:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد