آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

مدارک تحصیل بدون کنکور کوکب موسوی دختر میر حسین موسوی

Print E-mail
یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸

تاکید مداوم میرحسین موسوی بر پیاده سازی عدالت عمومی و رفع تبعیض در میان اقشار مختلف جامعه و اتهام زنی پیاپی وی به دولت نهم در این رابطه، در حالی صورت می گیرد که متاسفانه طبق اسناد معتبر بدست آمده خلاف ادعاهای مهندس موسوی در حرف و عمل ثابت می شود.

به گزارش جهان، دختر میرحسین موسوی در سال 83 متقاضی پذیرش بدون کنکور در دوره دکتری فیزیک دانشگاه امیرکبیر می شود و مسئولان آن دانشگاه نیز در اقدامی خلاف قانون در حالی که نامبرده دارای معدل 13.5 در دوره کارشناسی و 14.7 در کارشناسی ارشد بوده، وی را پذیرش می کنند.

بنابر این گزارش، دختر موسوی در تاریخ 7/6/83 طی نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه امیرکبیر با اعلام اینکه در سال 81 نفر سوم جشنواره جوان خوارزمی شده و دارای چهار مقاله چاپ شده در نشریات داخلی و خارجی است، متقاضی پذیرش بدون کنکور در دوره دکتری فیزیک دانشگاه امیرکبیر می شود.

پیرو دستور مورخ 8/6/83 رئیس دانشگاه امیرکبیر مبنی بر رسیدگی به این تقاضا،رئیس دانشکده فیزیک این دانشگاه طی دستورمورخ20/7/83خطاب به مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن ارسال مدارک دختر میرحسین موسوی اعلام می دارد که معدل کارشناسی ارشد نامبرده 14.7 می باشد و عملا امکان تحصیل وی بر طبق قانون وجود ندارد.

با این حال رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر طی نامه شماره 5582/41 مورخ 22/6/83 اعلام می نماید که موافقت شده تا خانم کوکب موسوی با استفاده از سهمیه دانشجویان ممتاز در دوره دکتری پذیرفته شود.

شایان ذکر است که برابر ماده 4 آئین نامه های تسهیلات آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان ممتاز مورخ 19/12/81 و 10/3/82، دانشجویان ممتازی می توانند در دوره دکتری پذیرفته شوند که در دوره کارشناسی ارشد معدل کل دروس آنها 17 و پایان نامه آنها با درجه عالی ارزشیابی شده باشد.

به نظر می رسد میرحسین موسوی با توجه به ادعاهای پیاپی مبنی بر وجود تبعیض و عدم رعایت عدالت در دولت نهم،باید عدالت واقعی را از منظر خود باز تعریف نماید.

 


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد