آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

عکس و خبر از آشوب ‏آفرینی کانون فتنه با همکاری میرحسین موسوی

گزارشی از آشوب‏آفرینی کانون فتنه با همکاری میرحسین موسوی
مخملی‏ها با خیابان‏های تهران چه کردند؟+ عکس
Print E-mail
یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸

 ماجرای درگیری اراذل و اوباش و جمعی از هواداران میرحسین موسوی نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ‏9‏ صبح دیروز زمانی آغاز شد که جمعی از هوادارای این نامزد انتخاباتی در محل ستاد هوانوردی کشوری در خیابان ولیعصر تجمعی را برگزار و با سردادن شعارهایی به ایجاد آشوب‏آفرینی پرداختند.

 

 

 

 

به گزارش ثانیه‏نیوز از سطح تهران، طرفداران موسوی در دستجات مختلف در این مسیر مستقر بودند و گفته می شود مجموع تعداد آنها در ابتدا حدود ‏200‏ نفر بود.

 

 

 

 

بر اساس مشاهدات خبرنگار ما ساعت ‏10‏ و ‏30‏ دقیقه صبح، تجمع کنندگان که ابتدا از حالت آرام و بدون شعار شروع به حرکت کرده بودند، پس از لحظاتی از تقاطع فاطمی ‏-‏ ولیعصر به سمت خیابان زرتشت حرکت کردند که نیروی انتظامی، آنها را متفرق کرد‏.‏

 

 

  

 

 

ساعت ‏10‏ و ‏45‏ دقیقه تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای ایرانی باغیرت، حمایت، حمایت، نصر من الله و فتح غریب، مرگ بر این ... در حال فرار به سمت میدان ولی عصر بودند .

 

 

 

 

همچنین از سمت میدان فاطمی تا بعد از ساختمان وزارت کشور توسط بلوک سیمانی مسدود و دستکم ‏30‏ دستگاه موتورسیلکت پلیس که در هر دستگاه موتور سیلکت دو نیروی انتظامی می نشیند، در مقابل میدان فاطمی مستقر است و هر از چند گاهی به صورت دستجمعی حرکت می کردند‏.‏

 اراذل و اوباش و جمعی از هواداران میرحسین موسوی در دستجات مختلف در کوچه های فرعی خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان زرتشت تا خیابان فاطمی تجمع کردند و هر از چند گاهی تجمع کنندگان خیابان ولیعصر، این محدوده را مسدود و پس از لحظاتی با دخالت نیروهای انتظامی مسیر باز و تردد جریان پیدا می‏کرد‏.‏

* توزیع پیام موسوی در خصوص نتیجه انتخابات در خیابان ولی عصر

اراذل و اوباش و جمعی از هوادارای میرحسین موسوی که از صبح دیروز اقدام به تجمع غیرقانونی در خیابان ولی عصر مقابل دفتر مرکزی ستاد میر حسین موسوی کرده بودند با توزیع پیام میرحسین موسوی در خصوص نتیجه انتخابات سعی داشتند که برخی را برای پیوستن به اراذل حامی موسوی تحریک کنند.

این پیام که به طور مکتوب ودریک صفحه در اختیار رهگذران وکسبه در خیابان فاطمی تقاطع ولی عصر قرار می گرفت، حاوی بیانیه اخیر موسوی در خصوص نتیجه انتخابات است‏.‏

همچنین تعدادی ازکسبه به دلیل درگیریهای پراکنده در این محل ، مانند طلافروشی های مشرف خیابان ولیعصر، تقاطع فاطمی اقدام به تعطیل کردن اماکن خود نمودند‏.‏

* تعرض اراذل و اوباش به تعدادی از بانوان در خیابان ولی‌عصر

همچنین برخی اراذل و اوباش حامی میرحسین موسوی، به تعدادی از بانوان تهرانی حمله‌ور شدند.

به گزارش ثانیه‏نیوز، این اراذل که شواهد متعددی از سازماندهی آنان توسط کانون فتنه سازمان مجاهدین انقلاب و باند مهدی هاشمی معدوم در دست است، با سر دادن شعارهای رکیک، بانوانی که در حال تردد در خیابان ولی‌عصر بودند را مورد تعرض قرار دادند.

این گزارش می‌افزاید: رهگذرانی که از تحرکات اراذل به شدت به خشم آمده بودند، در تماس با نیروهای انتظامی خواستار برخورد جدی آنان با این اراذل بودند.

همچنین تعدادی از اراذل و اوباش به بهانه حمایت از یک کاندیدای ناکام انتخاباتی به تخریب اموال عمومی و ضرب و شتم مردم پرداختند.

تعدادی از اراذل و اوباش که به صورت تشکیلاتی و سازمانی داده شده به خیابان‌ها و میادین تهران آمده‌اند، با سر دادن شعارهای سخیف و مستهجن به تخریب اموال عمومی پرداختند.

این گزارش می‌افزاید: تعدادی از رهگذران که شاهد تحرکات اراذل بودند به مقابله با اراذل و اوباش پرداختند که این درگیری با حضور نیروی انتظامی و دستگیری تعدادی از اراذل تحت کنترل درآمده است.

در هرصورت با حضور به موقع نیروهای مردمی ونیروی انتظامی، به آشوب‏آفرینی برخی طرفداران آقای موسوی که در نقاط مختلف تهران جریان داشت، پایان داده شد.

* نظریه انقلاب مخملین در خیابان‌های شهر

در عین حال یکی از خبرگزاری‌های خارجی در برنامه‌های عصر روز شنبه طی گزارشی از سطح شهر تهران، اعلام کرده است: در چند خیابان اصلی تهران، کاغذهایی بین مردم توزیع می‌شود که نشان از آماده‌سازی ذهن مردم برای انجام انقلاب مخملین می‌باشد. این نامه که با هماهنگی افراطیون ستاد 2 کاندیدای اصلاح‌طلب شکست خورده در انتخابات اخیر تهیه شده است، با ایجاد اغتشاش خیابانی و ناآرامی در سطح شهرها تغییرات اساسی در نظام حکومت اسلامی و هدف قراردادن ولایت فقیه را به صراحت عنوان کرده است. گفتنی است طی روزهای اخیر نامه‌نگاری به مقام معظم رهبری از سوی تنی چند از مسئولین نهادهای مشورتی نظام انجام گرفته است که به هیچ عنوان در شأن نامه‌نگاری مسئولین نظام به بالاترین‌ مقام حکومتی نظام مقدس اسلامی نمی‌باشد.

در این رابطه، میرحسین موسوی و مهدی کروبی 2 کاندیدای ناموفق دیروز بعد از ظهر در منزل هاشمی رفسنجانی به همراه سید محمد خاتمی جلسه اضطراری تشکیل دادند.

به گزارش یک سایت خبری ، در این جلسه برای چگونگی اعتراضات دو نامزد ناموفق در انتخابات و کشاندن هواداران افراطی به خیابان‌ها بحث و گفت‌و‌گو شد.

همچنین به گزارش ایرنا،‌ خبرهای دریافتی حاکی است مجموعه تحرکات آشوب طلبانه طی 24 ساعت گذشته در تهران از یک مرکز درشمال پایتخت هدایت شده است.

براساس این گزارش‌ها اتاق هدایت و حمایت آشوب طلبان از سوی مصطفی تاج‌زاده و محسن امین‌زاده اداره می‌شود.این دو نفر مأموریت تشکیل جلسات اخذ تصمیم و اجرای آن برای برهم زدن نظم پایتخت و آرامش شهروندان تهران را برعهده دارند.از جمله دستور کار اصلی این مرکز فتنه، شایعه پراکنی وسیع با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی و نیز سازماندهی اراذل و اوباش برای ایجاد ناآرامی‌های خیابانی و فراهم کردن امکانات لازم برای اوباش اجاره‌ای یا تحریک شده است.در همین رابطه زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی در گفت‌و‌گو با چند رسانه بیگانه وجود اتاق فرماندهی آشوب را تلویحاً تأیید کرده و گفت،‌ اقدامات اصلی ستاد موسوی در روزهای آینده دراین مرکز برنامه‌ریزی می‌شود.

این کانون فتنه گری صبح دیروز ضمن سازماندهی 3000 تن از اراذل و اوباش اجاره‌ای و توجیه آنها از نظر محتوای شعارهایی که باید سردهند،‌ خبرنگاران و تصویربرداران چند رسانه بیگانه را جهت پوشش خبری و تصویری تحرکات آشوبگرانه اوباش تحت عنوان جنبش اعتراضی(!) به نتیجه انتخابات به صحنه کشاندند تا بدین ترتیب خوراک تبلیغاتی برای دشمنان قسم خورده ملت و کشور فراهم آید.جمعی از آشوبگران اجاره‌ای که از مرکز هدایت آشوب خیابانی در شمال پایتخت هدایت می‌شوند، عصر دیروز با حضور در خیابان شهید مطهری،‌ ضمن ایجاد آشوب و بی‌نظمی در سطح این خیابان و زمینه‌سازی برای بروز ترافیک سنگین موجبات بی‌نظمی و ناامنی را برای شهروندان ایجاد کرده‌اند.

این افراد ضمن سنگ پراکنی به مأمورین نیروی انتظامی که حجم وحشی گری این افراد به حدی است که موجب وحشت مردم شده و نیروی انتظامی سعی دارد با متفرق کردن معترضین و آشوبگران، ‌شهروندان را که عموماً زنان،‌دختران و کودکان هستند از این خیابان عبور دهد. البته پس از مدتی با استقرار نیروهای پلیس یگان ویژه در این محل‌ها آرامش کامل برقرار شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد