آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

سعید عسکر ضارب حجاریان در ستاد و راهپیمایی موسوی

 

ضارب، مضروب و بازجو همه در جبهه حامیان موسوی
سعید عسگر به نفع موسوی وارد میدان شد

ضارب حجاریان در ستاد میرحسین 

 

سعید عسگر، ضارب سعید حجاریان که اسفندماه سال ۷۹ وی را از ناحیه صورت مورد هدف گلوله قرار داد، به همراه پدرش در ستاد میرحسین موسوی در سه راه تقی آباد شهرری فعالیت می کند.
به گزارش سایت ستاد انتخاباتی کروبی، عامل ترور سعید عسگر به همراه پدرش در این ستاد فعالیت می کند و گفته می شود محمد عسگر، پدر سعید، یکی از اعضای کمیته هماهنگی استقبال از میرحسین در شهرری می باشد.
تربیون همچنین افزود: سعید حجاریان که از او به عنوان جانباز اصلاحات یاد می شود اسفندماه ۷۹ در نزدیکی شورای شهر تهران هدف گلوله جوانی بسیجی به نام سعید عسگر قرار گرفت، اما با انتقال سریع به بیمارستان جان سالم به در برد. او هرگز سلامت کامل خود را به دست نیاورد. وی پس از بهبودی نسبی ضارب خود را بخشید.
سعید عسگر هم اکنون از اعضای فعال ستاد میرحسین موسوی در سه راه تقی آباد شهرری است.
پیش از این محمدرضا جلایی پور از اعضای ستاد میرحسین موسوی اعلام کرده بود که بازجوی خود را در حال فعالیت در ستاد میرحسین دیده است.
  

 

  
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸


سعید عسگر ضارب سعید حجاریان در جریان آشوبهای خیابانی به نفع میر حسین موسوی وارد میدان شده بود از سوی دستگاههای امنیتی شناسایی شد.

به گزارش ثانیه نیوز، سعید عسگر در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با راه اندازی یک ستاد فرعی در سه راه تقی‌آباد شهرری به نفع آقای موسوی به فعالیت می پرداخت.

همچنین در یکی از مصاحبه های تلویزیونی میر حسین موسوی  در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، سعید عسگر، سعید حجاریان و بازجوی عسگر در وزارت اطلاعات، آقای موسوی را همراهی می کردند.

پدر سعید عسگر در دوران اصلاحات رییس آموزش و پرورش شهرری بود که وی در مقطعی عضو اصلی و موثر انجمن اسلامی معلمان(از احزاب عضو جبهه اصلاحات و حامی آقای موسوی) بوده است.

در آشوب های خیابانی اخیر، سعید عسگر با ساماندهی چند تیم 5 نفره در جهت کمک به اغتشاشگران فعالیت می کرد و در جریان پیگیری نهادهای امنیتی برای شناسایی اغتشاشگران، وی نیز شناسایی شد.
 
سعید عسگر متولد تهران عامل ترور سعید حجاریان عضو سابق شورای شهر تهران است. وی به همراه محسن مرتضی مجیدی همدست او که موتور را می‌راند حجاریان را در اسفند 78 در روی پلکان ساختمان شورای شهر مورد سوءقصد قرار داد.

سعید عسگر در زمان ترور بیست سال داشت و دانشجوی مهندسی شیمی بود در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب بود.

سعید حجاریان که از او به عنوان مغز متفکر اصلاحات یاد می‌شود پس از ترور در اقدامی تبلیغاتی ضارب خود را بخشید.

همچنین در سال 1382 وی در جریان حمله به خوابگاه طرشت دستگیر که با وساطت دفتر آقای خاتمی و رییس وقت دانشگاه علامه طباطبایی ، آزاد شد.

پس از دستگیری سعید عسگر، در جریان حمله به خوابگاه طرشت عده‌ای از بسیجیان علیه وی شهادت دادند.

سعید عسگر، پس از دستگیری، همواره منکر حضور خود در جریان حمله به خوابگاه طرشت بوده، لیکن عده‌ای از بسیجیان محل که وی را مشاهده کرده بودند، علیه وی شهادت دادند.

"سعید عسگر " به اتهام شرکت در حمله مشکوک عده‌ای به خوابگاه شهید همت(طرشت) وابسته به دانشگاه علامه طباطبایی و بر اساس شکایت سردار قالی‌باف فرمانده وقت نیروی انتظامی، از سوی مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران بازداشت شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد