آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

طرفداران موسوی مسجد لولاگر در خیابان آذربایجان را به آتش کشیدند

طرفداران موسوی مسجد لولاگر در خیابان آذربایجان را به آتش کشیدند

خبرگزاری فارس: حامیان میرحسین موسوی که اراذل و اوباش و برخی گروهک‌ها با آنها همراه شده بودند، دقایقی پیش مسجد لولاگر در خیابان آذربایجان را به آتش کشیدند که این آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی‌رغم اینکه مجمع روحانیون مبارز تجمع خود را هرچند دیرهنگام لغو کرد، اما موسوی تاکنون این تجمع غیر قانونی را لغو نکرد و تنها به اراذل و اوباش و گروهک ها بهانه داد تا مردم را مورد آزار و اذیت قرار دهند.
براساس این گزارش،افرادی در این تجمع غیر قانونی به عنوان حمایت از موسوی و در کنار آنها عناصر گروهک‌های تروریستی و اراذل و اوباش مشاهده می‌شدند که به اموال عمومی خسارت وارد می کردند.
ارذال و اوباش و حامیان موسوی به تخریب‌ و غارت مغازه ها، آتش زدن خوردوهای مردم و بانک‌ها و حمله به عابرین مبادرت کردند.
بر اساس این گزارش، برخی از دستگیرشدگان توسط نیروهای انتظامی و امنیتی، با سر دادن شعار در صدد تحریک افراد عادی به اغتشاش بودند‏.‏
همچنین یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد و چند موتور سیکلت در خیابان ستارخان توسط اراذل و اوباش به آتش کشیده شد‏.‏
با استقرار نیروهای انتظامی و بسیج وضعیت در این مناطق به حالت آرام و عادی بازگشته است‏.‏
همچنین ماموران نیروی انتظامی و بسیج موفق شدند که سرشاخه های اصلی و خطدهندگان به معترضین را دستگیر نمایند‏ . ظاهر افراد آشوبگر نشان می دهد که از اوباش هستند و با آمادگی قبلی و با برنامه ریزی به قصد آشوب به این محل آمده اند
با این حال موسوی همچنان در ارتباط با غیرقانونی بودن این تجمع تاکنون موضعی نگرفته و تنها به یک نامه خطاب به شورای نگهبان درباره ابطال انتخابات بسنده کرده است.
این در حالی است که شورای نگهبان امروز از موسوی و کروبی دعوت کرده بود تا در جلسه‌ای با این شورا مستندات خود را درباره تخلفات ادعایی را ارائه کنند که آنها از شرکت در این جلسه خودداری کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد