آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

بزنید زیرش! از شمارش صندوق ها ضرر می کنیم (خبر ویژه)

بزنید زیرش! از شمارش صندوق ها ضرر می کنیم (خبر ویژه)


یک عنصر سابقه دار در آشوب های خیابانی و عضو تحکیم که پس از سرویس دهی به حزب مشارکت امکان تحصیل در خارج از کشور را به دست آورد، به اصلاح طلبان توصیه کرد زیر بار شمارش مجدد آراء نروند!
سعید رضوی فقیه اذعان کرد: در صورت بازشماری صندوق ها، ممکن است چند صد یا چند هزار رأی بالا و پایین شود و همین نتیجه فعلی با کمی تفاوت به عنوان نتیجه انتخابات اعلام گردد و آن وقت اصلاح طلبان باید پاسخگوی حوادث پرتلاطم در کشور باشند که صرفاً به خاطر بالا و پایین کردن چند هزار رأی به راه انداخته اند.
وی در اظهاراتی متناقض نوشت: اگر چه مذاکره و گفت وگو و رایزنی با شورای نگهبان و دیگر مراجع قانونی می تواند بیانگر عزم اصلاح طلبان بر حل مسائل از مجاری قانونی و میزان ظرفیت آنان برای گفت وگوی معطوف به تفاهم باشد، اما نباید فراموش کرد که اساساً شورای نگهبان خود یک طرف ماجراست(!) و باید موضع تهاجمی به شورای نگهبان داشت.
این عنصر تحکیمی- مشارکتی سابق که در انتخابات اخیر به دروغ به ستاد کروبی پیوست تا بخشی از پروژه های ساختارشکنانه افراطیون را عملیاتی کند، همچنین اشکال انتخابات را به «آغاز شروع تبلیغات و مناظره های انجام گرفته» نسبت داد. اما توضیح نداد که حتی اگر در تبلیغات و مناظره ها تخلفاتی هم صورت گرفته باشد، این تخلفات چه ربطی به القای «تقلب» در انتخابات دارد. ضمن اینکه مدعیان اصلاح طلبی بیشترین تخلفات را از آغاز تبلیغات غیرقانونی انتخاباتی و پس از آن در مناظره ها مرتکب شدند.
فرار از بازشماری مجدد آرا و تلاش برای بر هم زدن قواعد و قوانین انتخاباتی که به طور همزمان از سوی آقای موسوی و حامیان حزبی وی نیز صورت می گیرد در حالی است که آنها حتی ظهر و بعدازظهر جمعه 22 خرداد ادعا می کردند «65 درصد آرای ریخته شده به صندوق ها» یا «اکثریت آرا در 21 استان» به نام آقای موسوی است. حال سؤال این است که اگر این ادعاها واقعی- و نه فرار به جلو و پیشه کردن سیاست راه بینداز و جا بینداز- بوده، چرا از بازشماری مجدد همان صندوق ها هراس دارند؟! یا اگر قرار است ادعای پایبندی به قانون را ثابت کنند، چرا مصرند همین قانون را زیر پا نهاده و از طریق گردن کلفتی و هیاهو و هرج و مرج، و به خیال خود ارعاب شورای نگهبان نتیجه انتخابات را وارونه کنند و طرف ناکام را پیروز معرفی نمایند؟!
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد