آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

مردم: موسوی از رأی دادن به تو پشیمانیم

مردم: موسوی از رأی دادن به تو پشیمانیم

۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۹:۴۴

بنا به گزارش برخی خبرنگاران از گوشه و کنار شهر تهران، مردم تهران و کسانی که به میر حسین موسوی رأی داده اند، از رأی دادن به وی ابراز پشیمانی می کنند.

به گزارش تیر84، حوادث روز گذشته خیابان آزادی که توسط عوامل مشکوک که بنظر می رسید کاملاً تشکیلاتی و هماهنگ عمل می کنند به برخی از محلات تهران کشیده شد موجب نگرانی اکثریت مردم پایتخت نشین گردید. آنها از یکسو با انتقاد از نیروهای انتظامی و امنیتی، انتظار دارند این نیروها با برخورد قاطع با عوامل آشوبهای اخیر و محرکین آنها، آرامش به زندگی و کسب و کارشان باز گردد و از سوی دیگر با متوجه کردن نوک پیکان انتقادات خود به موسوی و حامیانش که در ستادهای خود نشسته و فرمان اغتشاش و آشوب می دهند، می گویند از رأی دادن به او پشیمان هستند. 

مادری در خیابان آذربایجان گفت من و خانواده ام به موسوی رأی دادیم چون نخست وزیر دوران جنگ بود، به او رأی دادیم چون می گفت به اقتصاد رونق خواهد داد، به او رأی دادیم چون حس می کردیم دلسوز مردم است. اما امروز از این رأی پشیمانیم. او نه تنها به عهد خود وفا نکرد بلکه آرامش را هم از زندگی ما گرفت. سنگ زدن به ماشین های مردم و اغتشاش در خیابان ها، دستاوردهای رأی دادن ما به موسوی تا امروز بوده است. خود موسوی کجاست. به او بگوئید ما این موسوی را نمی خواستیم او فکر می کند کیست که برای ما تصمیم می گیرد و تهران را به اغتشاش کشیده است . این اوضاع قابل تحمل نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد