آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

حبس ابد پسربچه 12 ساله به اتهام تجاوز به دختر ۷ ساله در استرالیا

حبس ابد پسربچه 12 ساله به اتهام تجاوز
چرا که این پسر‌بچه در سن 12 سالگی اقدام به تجاوز به این دختر بچه هفت ساله کرده و از طرفی در سال گذشته میلادی نیز قصد داشته به برادر چهار ساله خود تجاوز کند که موفق نشده و والدینش جلوی او را گرفته‌اند.
مقامات قضایی استرالیا، یک پسربچه 12 ساله را به اتهام تجاوز به یک دختر‌بچه هفت ساله به حبس ابد محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، این پسر که بنا به دلایل امنیتی نامش فاش نشد، توسط دادگاه رسیدن به جرایم کودکان به اتهام تجاوز به یک دختر بچه هفت ساله به حبس ابد محکوم شد.

قاضی رسیدگی به این پرونده‌ در دادگاه عالی «کوئینزلند» در استرالیا به خبرگزاری آسوشیتدپرس، یادآور شد: بر اساس قوانین جزایی در استرالیا کودکان زیر 14 سال اگر مرتکب جرم شوند، باید تا رسیدن به سن قانونی در دارالتادیب زندانی شوند، اما این پرونده‌ یک پرونده‌ عادی و معمولی نیست، چرا که این پسر‌بچه در سن 12 سالگی اقدام به تجاوز به این دختر بچه هفت ساله کرده و از طرفی در سال گذشته میلادی نیز قصد داشته به برادر چهار ساله خود تجاوز کند که موفق نشده و والدینش جلوی او را گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این پسر‌بچه دچار یک نوع بیماری روانی در شکنجه و آزار کوچک‌ترهاست و هیات منصفه علاوه بر این که رای بر حبس ابد وی صادر کردند، اعلام کردند که این نوجوان باید تحت نظر روان پزشک قرار گیرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد