آوا نیوز

avanews

آوا نیوز

avanews

سایت مهدی هاشمی: تهدید به آشوب و ... !

سایت مهدی هاشمی: تهدید به آشوب و ... ! Print E-mail
پنجشنبه ۰۴ تیر ۱۳۸۸

سایت اینترنتی متعلق به فرزند هاشمی رفسنجانی که از چند ماه پیش به نیت حمایت از میرحسین موسوی آغاز به کار کرد، به صورت رسمی پرده از اتاق فرماندهی آشوب های اخیر برداشت.

به گزارش ثانیه‏نیوز، خبرنامه دانشجویان نوشت: آینده روز گذشته در خبری که در ظاهر در خصوص شایعه دستگیری میرحسین موسوی نگاشته شده بود، به صورت واضح اعلام می کند ادامه یا عدم ادامه آشوب طلبی ها ربطی به موسوی ندارد و می نویسد: در حال حتی اگر میرحسین موسوی هم بخواهد طی نامه ای از رفتار گذشته خود عذرخواهی کرده و نتیجه انتخابات را بپذیرد، این اقدام به مصلحت کشور نبوده.

این سایت در ادامه رسما می نویسد که این اقدام (پذیرش رای مردم) موجب می شود حامیان میرحسین به صورت خود جوش! آشوب کنند!

در حالی که اخبار غیر رسمی نشان می داد فرماندهی اتاق آشوب طلبان در دست مهدی هاشمی رفسنجانی است، گاف خبری دیروز سایت وی پشت پرده را به وضوح برای همگان رو کرد.

در همین حال این سایت در کنار تهیج افکار حامیان موسوی که صحبت های ضد و نقیض وی در خصوص تقلب در انتخابات را غیر قابل پذیرش می دانند، به تطهیر باراک اوباما رئیس جمهور امریکا می پردازد!

این سایت از دو هفته گذشته در یک خط خبری پیوسته سعی می کند دخالت اوباما در امور داخلی ایران را نفی کند، دیروز نیز این سایت در خبری مدعی شد اوباما فشار جمهوری خواهان برای دخالت در ایران را نپذیرفته است!

اما باراک اوباما که از تلاش یک جریان داخلی برای دفاع از خود بی اطلاع است! در کنفرانس خبری بامداد امروز به صورت رسمی جمهوری اسلامی را تهدید کرد.

CNN  گزارش داد: اوباما در یک نشست خبری اعلام کرد که او به همراه ملت امریکا در عزای کشته شدن افراد بیگناه ملت ایران است و بشدت کشتار مردم و اذیت وآزار انان را توسط رژیم حاکم محکوم میکند.

به نظر می رسد پس از گاف رسانه ای آینده در خصوص دست خالی بودن باند ثروت و قدرت در ارائه سندی مبنی بر تقلب در انتخابات ایران، این سایت هنوز به فکر تغییر در روند خود نیافتاده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد